fredag, mars 09, 2012

Viikonloppu


Spana in dagens loppisfynd för 2€! Gissa om jag är superduperubernöjd? Jag har länge gått och spanat på dessa..öhh..nackringar (?) i butikerna, men ajaj, de är så fruktansvärt dyra nu när de är populära. Samma gäller de svarta skinnbyxorna som jag länge sökt efter. Hittade ett riktigt snyggt par idag, och prislappen? - 59€ No way. Bitter brummade jag vidare till Röda Korsets loppis (favoriten!) och voilá, my problems are solved. Ett par riktigt snygga svarta byxor i material som man kan säga påminner om skinn. Haha. Och så halsbandet på bilden. Ahh, I´m happy. + att jag köpte två par solglasögon från H&M. Gissa om jag blev glad när de hade samma modell som ifjol? De solglasögonen jag hade på mig nonstop hela sommaren och som naturligtvis även försvann. Nu blev det två par, just in case!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.