lördag, april 07, 2012

Halv 8 hos mej

Mina fina vänner
Glad Påsk allihopa! Solen väckte mig imorse med sina strålar och jag är på superbra humör. Det må vara -10 och snö på marken, men gosh, älska solsken och påsken! Samt det faktum att jag hade en helt amazing kväll med tjejerna igår! Halv 8 hos mej är seriöst världens bästa "uppfinning"! Det är ju uberskoj att bjuda vännerna på trerätters och bara tala om allt och inget! På bilden ska vi just inleda vår middag med en "fruktig sallad med fetaost och soltorkade tomater". Sen blev det dags för varmrätten som påsken till ära bestod av "sambal oelek inspirerad kycklinfile med ris och citronkryddade morötter". Och yes, vad gott det var! Nåväl, det som vi alla väntat på, efterrätten? "Marängswiss med choklad och blåbär". Det var verkligen smaskens och jag är hur nöjd som helst med kvällen. Det gör vi om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.