fredag, april 13, 2012

Helg!

Loppisoutfit bigtime!
Ojojoj vad jag är mätt i magen just nu! Jag och några klasskompisar firade fredagens happening med att käka pizza efter skolan. Vadå happening? Well well, vi hade den fruktade läkemedelstenten idag. *skräckmusik i bakgrunden* " Hur mycket saltlösning ska du blanda i en 10%-ig vätska för att den ska bli 3,2%?" Typ såna frågor, och så sätter vi nolltolerans på det. Also, inga fel tillåtna och du ska fixa hela provet utan miniräknare. Uhhh, kinky shit I say. Men guess what?! Mot alla världens odds så fixade jag provet - jag blev godkänd!! Jippii! Det är aldrig försent att börja tro på mirakel people! Haha.
Gårdagens simulaatio opetus då? Ryser. Jag var sjukt nervös och fick total blackout med min finska. Jobbigt. Men överlag löpte väl händelseförloppet helt okej. Skulle situationen dock varit i verkligheten skulle patienten förmodligen ha kvävts ihjäl. Men det behöver vi ju inte tala om för någon. Okej? Haha. Ha ett bra veckoslut people!

3 kommentarer:

  1. Yee! Bra Ida , visst att du sku fix he :) Jättefin e du å vilken härlig "bolero" du ha fyndat :)

    SvaraRadera
  2. Kiitos kiitos hyvät ystävät! :)

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.