lördag, april 28, 2012

Jag och mina polare

Jag och mina nyvakna polare hänger i min lägenhet för tillfället. Jag knaprar i mig cheeseballs och mina polare plockar upp det som hamnar på golvet. Ska man bo tillsammans ska man hjälpa till och dela på hussysslorna tycker jag. Bra att mina 20 polare fattat vinken. Vi har dock lite problem med att komma överens. Jag gillar inte när polarna kryper på gardinerna, leker djungel i mina blomkrukor (sjukt omoget I know) eller envisas med att sova med mig i min säng (sängen is made för två, inte 20st.). Och så bidrar polarna inte heller till hyran, "det har varit lite strul med vännerna, du får dina pengar nästa vecka, jag lovar". Yeah, den har jag hört förut. Måste ringa Tha man aka hyresvärden och diskutera saken. Här inne ryms liksom bara ett ego, och det är jag.

1 kommentar:

  1. Fick mig ett gott skratt :D men va jobbigt om myrona ha invadera kämppä din!

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.