onsdag, april 04, 2012

The world is going round, round and round?

Tell me else. Idag hade vi praktisk övning i att linda in lik i skolan. Nejnej, inte riktiga. Dockor, people. Dockor. Stressad från tidigare dagar och med tom mage börjar jag känna mig alldeles vinglig och illmående. Jag börjar stappla mot klassdörren och konstaterar att klassrummet flyger runt i väldig fart. En klasskompis frågar ifall jag mår bra och jag pipar fram ett nope, och i nästa stund ligger jag på golvet med bena upp i vädret och i klasskompisens famn. Mysigt värre. Alles gut, tänker vi alla efter en stund, jag stiger upp och klassrummet flyger runt igen. Älska att vara lång vid dessa tillfällen. Verkligen. Nåväl, det hela slutar med att ett lik får offra sin säng till mig och jag får ligga mitt emellan alla lik och titta på. Haha. Lite småkul situation I must say. Söta klasskompisar jag har också. Med ett stort chokladägg fixade vi så mitt blodsocker nådde toppen igen! Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.