onsdag, maj 30, 2012

Nöjd tjej

Hej fina ni. Idag är jag trött, har magknip och huvudvärk. Tjohoo, vad kul I say. Efter jobbet blev det also sängen direkt och där sussade jag sött tills min hunk bjöd på ärtsoppa. Nu skulle jag väldigt gärna krypa ner under täcket igen och sova vidare, men näh! Lite självkontroll får jag väl ändå lov att ha. Istället blir det skoljobb och kanske lite rullskrinning senare ikväll. (Älska mina rullskridskor!!)
Annars är jag glad och nöjd idag. Extra nöjd måste jag erkänna. Ta en titt i dagens DT Magasin på ungsidan så ser ni varför. Layouten är ubersnygg och jag är nöjd med mina texter! Happy happy me! När jag letat reda på kameran och knyckt föräldrarnas tidning ska jag minsann visa er en bild av spektaklet!

2 kommentarer:

  1. Tu e så rama bra på ti skriv!!! :)

    SvaraRadera
  2. Ihhh! Tack ska du ha, rolit ti hör! :) Nu blev jag extra happy!

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.