tisdag, maj 29, 2012

Sommarlängtan

Helluu people! Long time no see. Så går det när man har fullt upp med nya sommarjobbet, tidningsjobb och de sista skoluppgifterna för i år. Nästa vecka, efter anatomitenten på onsdag, då ska jag minsann fira, för då är det sommarlooov! Tjohoo! Visst, efter den onsdagen väntar 15 dagars nonstop jobb för min del, men det trivs jag med! Nu önskar jag mig bara massor med solsken, varma kvällar och glass i stora lass. Jag är också sjukt sugen på att få träffa mina favorittjejer. Gosh, saknar er så det gör ont! Kom hem, NU! Och lite fest vore ju inte heller helt fel. Kom igen, låt sommaren börja!

Random finne och jag
under Kaustby Folk Music festival ifjol.
Good times!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.