måndag, maj 07, 2012

Spinning

Hon med orange topp ser ut som jag antagligen kommer att se ut ikväll.
Dock så saknas tårarna och snoren som rinner.
Hellurei, hellurei! Här sitter jag, pigg och glad efter mitt första nattskifte ever. Trodde jag skulle ha sjukt svårt att hållas vaken, men nope, det gick faktiskt utan problem! And oh mama, vad skönt att imorse kl. 7:30 krypa ner under täcket och ta igen några timmar. Hade jag varit en katt hade hela lägenheten ekat av mitt kurrande. Tihi. So what´s up today? Well, well. Jag och mamma ska testa spinning first time ever ikväll! Jag tycker verkligen det ska bli svinkul men hur ska jag orka?! Jag som annars tycker minsta uppförsbacke känns som värsta Mount Everest när jag cyklar. Redan att komma upp på cykelsadeln är ju en kraftansträngning i sig! Ojoj, jag får hoppas på måååånga nerförsbackar ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.