torsdag, juni 28, 2012

Dagens workout

Här sitter en vääääldigt trött tjej. Men nöjd. För trots att jag inte kände mig motiverad och jättepepp på jogging idag så fixade jag träningen ändå! Hah! Det blev intervallträning med Mikida i 1 timme, med 5 minuter snabb jogging varvat med 5 minuter rask promenad. Effektivt och roligt! Och absolut något som jag rekommenderar för er som vill börja jogga igen efter en lång paus eller liknande. Varför springa som en galning med blodsmak i munnen när konditionen inte räcker till? Nähä säger jag - kör med intervaller istället. Börja med t.ex. 1-3minuter jogging, gå i 5 minuter, jogga igen, gå, and so on. Konditionshöjande så in i tusan och roligt dessutom! I takt med att konditionen blir bättre ökar du minuterna för joggingen. Sakta men säkert, det är grejer!

Oh yes you are!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.