tisdag, juni 05, 2012

DT UNG

Som en del av er kanske har märkt, så jobbar jag numera extra som frilansare på tidningen DT Magasin. Jag ansvarar för ungdomssidan och det känns jättekul att få skriva texter och artiklar igen! Det bästa av allt är att jag själv får fotografera, bestämma vad jag vill skriva om och skissa upp hur jag skulle vilja att ungdomssidans layout ska se ut. Lurve it! Och så är gänget jag jobbar med hur mysiga som helst! På bilden ser ni mitt senaste jobb som jag tidigare berättat om i bloggen. Nästa DT Magasin publiceras 18 juli, känner du till intressanta unga människor, ställen, what ever i nejden? Tipsa mig på kit_cat91@hotmail.com så kanske du dyker upp på vår ungdomssida! Gosh, nu håller jag på att bli väldigt pigg och "duracelpupuwannabe". Jag, Aidai, har just druckit en kaffekopp (jag dricker ALDRIG kaffe) för att orka läsa på anatomiprovet tills imorgon. And dudes, it works! All energi på anatomin, nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.