torsdag, juli 05, 2012

Aidai 67 år

Tantvarning?
Jag lovar. Jag kämpade, kämpade och kämpade. Men nu kunde jag inte kämpa emot längre - jag klippte ett hack för smörkniven i smörpaketet. "Nej Aidai, neeeeeeeeej" tänker ni nu och dunkar huvudet i väggen. I know, tantvarning bigtime! Min morfar brukade jämt klippa sönder locket för att smörkniven skulle få plats, och nyligen såg jag annan som gjort samma sak - han var över 80år. Fuck! I´m to young for this! Men jäklar - det är ju så sjuuuukt praktiskt! Vänta bara, snart börjar jag sörpla kaffe från kaffefatet också. Och givetvis med en sockerbit mellan tänderna.

Aidai, 67 år

3 kommentarer:

  1. Lugn. var lugn! Ja ha dsort häde saan ja flytta heimifrån ;)

    SvaraRadera
  2. Pjuuuuuuuuhhhhhhh, vaalt reij rädd att ja åldrast mä 50 år! :)

    SvaraRadera
  3. Nej, nej int vaalt tu na gambäl ännu. Ja pa klipp hörni ov smörlotsi ja. Hä er ju så praktiskt.

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.