tisdag, juli 17, 2012

Ja. Jag ÄLSKAR tidningar

Ajdå. Hej allihopa. Mitt namn är Aidai och jag är tidningsmissbrukare. Jag älskar att läsa och bläddra i tidningar. Mat, träning, mode och inredning ligger mig extra varmt om hjärtat. Alla högar på bilden är minst 30 cm höga. Va? Säger du jag ska slänga bort tidningarna?! Va? Va? VA!? *hyperventilerar*

In your dreams. Så - Dear readers, har ni några finfina tips på hur man förvarar sina tidningar? Jag vill ha dem framme som en inredningsdetalj och modehögen agerar redan nattduksbord, men resten då? Bomba mig med tips så blir jag glad!

4 kommentarer:

  1. Ååh jag älskar å tidninga! Som tips kan ja dze ti sök på lehtiteline på google - så få du si exemplä å få inspiration. Sjölv sko ja va intressera ti köp tokode tidningsställning som man spikar upp på veddzä - blir snyggt å bra fövaring, å dessutom tar int i na grömt utrymi. Just nu har ja min tidningar i en liti stör prydnads korg på golvi - gar å bra :) så hä er ba ti leta fantasin flöd ;) Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jaa. Å så har ja å eventuellt mena köp en tokode, http://www.sotka.fi/tuotteet/tuote/1374/4541/choco-lehtiteline-ruskea å spraymål i viit. Men föst sko ja måst hitt i vi Sotka å si va i er fö material - om i ens gar ti spraymål :D

    SvaraRadera
  3. http://elsalina.fi/index.php?pinc=3&page=3&gallery=Uusimmat_myytavat_huonekalut&tgc=104

    En gambel öllådo oov trä, om man tyckär om gambäl sakrä! :)) finns ti köp vi Elsalina i Krombi.

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.