onsdag, juli 25, 2012

Längtar

Hata mig inte nu. Jag längtar till hösten. För denna sommar borde ju inte ens få heta sommar. Regn, kalla vindar och mygg så in i tusan. Och så har både jag och min hunk jobbat waaay to much i sommar. Nej. Jag klagar inte, jag har själv valt mycket jobb framför ledighet denna sommar. Jag vantrivs att sitta hemma när mina kompisar och boyfriend jobbar långt borta. Det blir alldeles för ensamt. Och så går tiden mycket snabbare när man har fullt upp. Så jobb är bra. Det är bara det att sommaren liksom bara försvann? Jag har inte hunnit med något som hör sommaren till? Ingen grillfest, inte simmat eller solat, inte cyklat hem i shorts och bikini under sena varma sommarkvällar. Inget?
Sen saknar jag att träna ordentligt. Det ska jag göra i höst. Oj vad jag längtar tills gymmet öppnar igen. När skolan börjar hinner jag simma minst en gång i veckan, samt träna i grupp med en instruktör som får mig att ge järnet de sista sekunderna. Oh my, jag längtar verkligen.

Jag längtar tills lördag. För då flyttar jag till min nya lägenhet, min Mickey kommer kanske hem och så ska jag dansa och dricka vin. Det är härligt att längta.

2 kommentarer:

  1. åååh vart ska du flytt? Tillsammans med M?... Alltfö längsan vi har råkast tå ja int visst åv hitt :D

    SvaraRadera
  2. Ja flyttar breivä systro diin! :) Å tjaa, de e noo min lägenheit, men M läär väl vara tär fö hä mesta. :) Don´t worry, ja har int tala om i åt naan, så hä er grömt få som veit åv i. :)

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.