måndag, juli 30, 2012

Love this pic

Tjeeeenare! Måndag igen and I feel great! Jag har haft en lovely weekend med my boyfriend, solsken och happiness. Sånt ger ny energi i massor! Dock brukar man ju säga att underbart är kort, och imorse fick jag vinka adjö till hunken igen. Men bara för en vecka, tur!

Nu ska jag springa över till min ex-lägenhet och städa ur det sista och ta farväl. Sen ska jag försöka skapa ordning i kaoset bland mina flyttlådor. Hela helgen har varit en enda kurragömmalek. "Okej. Kameran är i....aha! Den röda lådan!...Nehej? Jamen, det var ju sant - i lådan med alla sladdar förståss...?Helloo? Fuck! Öhm? Har jag packat upp kameran? Tänk Aidai. Täääääänk. Jag tog ju faktist en bild i...igår var det väl? Also den borde vara...hahaaa! - på bordet. Självklart. I knew that."

2 kommentarer:

  1. Sådan är han, kommer hem till helgen och frossar i sig nästan all din mat och sedan sticker han igen för en vecka till :(

    SvaraRadera
  2. Hahaha, jajjamän! Men vilken tur han har, att jag älskar att laga mat! Men fy vad tråkigt att koka till endast en person - så jag kokar och han äter för 3! Perfekt! :)

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.