måndag, juli 16, 2012

www.trött-tjej.se

Ojojoj, idag gjorde helgens jobbmaraton sig till känna. Hasade mig ur sängen, krälade fram till dörren och körde sovande till jobbet. En klient kommenterade mitt zombie wannabe imorse: 

" Är du samma tjej som tidigare i helgen?"
"Jovisst."
"Du måste vara trött idag -  du säger ju ingenting för omväxlingens skull."

Så, efter dagens morgonskift stupade jag i säng och sov som en stock i 3 timmar! Hoppsan, hoppsan. Känns synd att sova bort en fin dag, men det var det värt. Bigtime. Nu ska jag mumsa jordgubbar med grädde, gå en promenad men Mikida och så blir det sängen igen! Sccchnnaark!












1 kommentar:

  1. Tyckä no liti synd om di tå du ha såde grömt arbeiti. Kämppa på tjejjen <3 KRAM :)

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.