söndag, augusti 26, 2012

Födelsedagsfest it is!

Tjohejsan allihopa! Titta här vilket fint gäng som samlades hos my place igår! Vi firade min hunk som fyllt 27 år och hela festen var en överraskning! Tihi. Mickey trodde nämligen att jag skulle bjuda honom på en romantisk middag (sliskigt I know!) men istället samlades hela kompisgänget hos mig, ready for party! När stackars Mickey anlände vid ytterdörren lade jag en ögonbindel för ögonen och ledde in honom i lägenheten - där alla vännerna stod knäpptysta. Jag sa "Grattis Mickey" och tog bort ögonbindeln, hela gänget vrålar och Mickey håller på att tappa hakan. Great! Tack allihopa som joinade och gjorde festen till en succé! Mickey har under hela morgonen inte kunnat släppa det faktum att ingen har skvallrat om festen. "Alltså, VARFÖR har ingen varnat mig innan?!"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.