lördag, augusti 11, 2012

I´m alive! Hurray!

MJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Hejhejhej hemskt mycket hej! Äntligen har jag lite energi att lägga på bloggen, som den senaste tiden bara fått stå i ett hörn och hosta damm. Stackaren. Men efter jobbet går min kropp numera i slow motion och ständigt viloläge för att orka med nästa dag. Slutkörd, but still happy. Jag har ca 1½ vecka jobb kvar ännu - jag kan se ljuset i tunneln!  Håll ut, snart kör vi igång bloggandet på allvar igen. Jag är full av inspiration och people, ni måste ju få se min nya lägenhet! Och så min morfars illgröna 60 (70?) - tals stol som jag älskar av hela mitt hjärta (sorry Mickey). Den är vrålsnygg! Stay tuned och ha en riktigt bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.