tisdag, september 18, 2012

Jogging

Herrejösses vad skönt det är att träna! Ihh, här sitter jag hög på endorfiner och mår superbra! Jag joinade ett pass Step&Muscle igår och holy mama vad svetten rann. Och nu menar jag verkligen att svetten RANN, DROPPADE från armbågarna. MmMmMm någon som vill ha en kram? För att återhämta mig från gårdagen blev det 40 minuter jogging längs skogstigar idag. Mysigt att jogga i skogen nu när marken täcks av gula, orange och bruna löv. Härligt! Dessutom blir jag alltid extra pepp när Mikida springer framför. Min lilla supergirl, som dock vägrar titta in i kameran. Jag tog säkert 10 kort av Mikida och hon svängde på huvudet VARENDA eviga gång. Hmpf. Tjejer och skönhetskomplex, what to say?

By the way, om ni gillar pyssel and handmade stuff, kika in imorgon då jag tipsar om en riktigt kul blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.