torsdag, november 15, 2012

Go´kväll!


Triangeli 2012
What´s up with my eye on the pic?? Haha, bilden är från förra veckans kryssning, en Aidai med världens bästa hållning och ett ansikte som skulle få vilken hårding som helst att smälta...
Eller hur var det? 
By the way, ni har inte en aning om hur skönt det är att vara ledig om kvällarna. Seriöst, det känns som om en stor sten fallit från mina axlar nu när jag överlevt höstens skoldagar från 8-17 och faktiskt fixat godkänt i alla prov (hoppashoppashoppas!). 
Ger mig själv en STOR klapp på axeln - mycket praa joppat Aidai!
Nu ska jag bara ta det lugnt, praktisera, träna, njuta och fixa inför julen. Jag har dessutom beslutat att vara ledig hela jullovet också. Alltså hela 3 veckors härlig ledighet och matfrossa! Haha.
Gosh vad jag ska samla energi!

Det är viktigt att lyssna på kroppen gott folk. 
Den orkar inte köra 110% hur länge som helst. 


3 kommentarer:

  1. Borde också minnas lyssna på min.... ska föröska hinna träffa dig i vår korta julhelg :)

    SvaraRadera
  2. Ja, hä ska dy int funder på heldä. You´re worth it, bra kämpat! ;)

    SvaraRadera
  3. Tack Emma! :)
    Och visst ska vi hinna träffas Fanny! Jag planerar att besöka alla Vasabor nångång vk 51!

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.