fredag, november 16, 2012

Trevlig fredag!

Alla har vi våra dispyter
så även jag och kaffekokaren
Idag är det fredag gott folk! Jag började dagen med en kort promenad med min Mikida, frukost med svärmor och städning i min lägenhet. Överraskade mig själv med att tvätta golvet, något som är ytterst sällsynt i min lilla värld. Haha. Nu ska jag kila iväg till dagens kvällsskifte! Har morgonskifte imorgon, så det blir sängen direkt när jag kommer hem ikväll/inatt. Ska ta ett allvarligt snack med min högra fot ikväll också. Lilla (okej, stora) fossingen har en tendens att idka kroppskontakt med gaspedalen waaay to much these day när det är ruskigt halt på vägarna! Fy för fotsnusk!

Ha en trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.