onsdag, november 07, 2012

Triangeli

Redo för Triangeli kryssning!
Woooaaaaw! Sista dagen i skolan innan praktiken är finito, sista provet och ööhh, första kvällen jag inte suttit med näsan i skolboken! Ahh. Skööönt. Tidigare i veckan satt jag och kompisarna och grubblade över alla sena studiekvällar när en av dem utbrister:

"Men tänk på onsdag kväll. Då behöver vi inte läsa något alls! Då får vi göra vad vi vill. Herregud - hur känns det att få göra vad man vill?!"

Och vet ni vad? Imorgon åker jag på kryssning till Sweden! En studerandekryssning med vännerna och några hundra andra studerande + livspartnersökare. Haha. De har singelkryssning på samma gång! OCH Scandinavian Hunks. This is gonna be good!

Hojhoj, nu ska jag sova så jag orkar dansa runt på båten imorgon! See yah!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.