måndag, december 03, 2012

Snorunge

Härligt med lite snö!
Jajjamän. Här rinner snoret, huvudet värker och halsen gör ont - jag är förkyld! Jag borde hålla till på praktikplatsen idag, men att själv vara förkyld och sköta sjuka patienter är en kombination som inte passar ihop. Sagt och gjort, idag ligger jag hemma och vilar! Min hunk har matat i mig C-vitamin, Panadol Hot OCH det äckligaste som finns - varm mjölk med vitlök. Vidrigt!

Vad är era tips mot förkylning? 
Kommentera så kör vi ett inlägg med the best of the best mot vinterns förkylningar!


4 kommentarer:

  1. SOLHATTSDROPPUNA direkt ja tsändär åv et naa e på kåmand, ha funka så bra et int ja ha vee ådäntlit fötsyld på fleir år!! :)

    SvaraRadera
  2. Samma här. Jäkla förkylning! Krya på dejj!!! :) Har tyvärr int na dunderkur som hjälper - men FINREXIN e bra ;)

    SvaraRadera
  3. Ååååh! Härliga tider!
    Man kan mysa ner sig under täcket med någon man tycker om och snora ikapp :)
    Alternativt dricka massor med té, äta choklad(glass?) och se en bra film/serie.

    SvaraRadera
  4. ingefära i te / varm vatni å honung :)

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.