söndag, januari 06, 2013

060113

My new hobby
PUZZLE!
Jullovet är finito och snart också denna helg. Jag och hunken har bakat paj, tittat bio, åkt sparkkälke och firat lillebror som fyllt 20år. Lillgrabben har blivit stor och jag ska raka huvudet på honom ikväll, imorgon bär det av till militären! I helgen har jag också hunnit på promenad med vännen och i samma veva blev jag pusselfrälst. Hennes mamma skänkte mig en kartongbit och nu ska här byggas pussel för brinn kära livet! Försökspussel nr 1: 1000 bitar, ett skärgårdslandskap med en båt och lite skärgård OCH en hel jäkla massa  "blå, blå vindar och vatten". Bästa nybörjarpusslet, helt klart.


2 kommentarer:

  1. Jag måste medge att jag också gillar pussel, och de enda jag nuförtiden pusslar med är Kaj Stenvalls "ankor".Inget annat duger :)
    Jag rekommenderar :)

    SvaraRadera
  2. Det ska jag lägga på minnet!

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.