måndag, januari 21, 2013

Fina familj

Jag har just ätit frukost med soldat lillebror. Mycket roligare att äta när man har lite sällskap. I helgen har jag jobbat och läst till en tent jag har idag. Olika forskningsmetoder och alldeles för svåra finska ord. Jag läste med mamma i 7 timmar igårkväll och jag kan erkänna att jag fällde en och annan tår under tiden. Så förbannat jobbigt att läsa, skriva, repetera och ändå fastnar ingenting! Hopplös känsla. Tur för mig att jag har världens bästa familj. Mamma, pappa, lillebror och min Mickey. Alla släpper allt de håller på med och kommer för att trösta och peppa när jag bara vill krypa och gömma mig under täcket. Finare människor finns inte och jag är så lyckligt lottad att jag fått dem allihopa. Fina, fina ni!


1 kommentar:

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.