torsdag, januari 31, 2013

Hjärnsubstans på väggar och golv

Jisses vilken vecka. Här hade jag planerat att bli smart och studera så det bara ryker och vad händer? Jag får min första riktiga migrän som ilsket beodrar mig att ligga till sängs från i måndags tills igår. Hujedamej I say! Tur för mig att jag bara behövt kämpa mig igenom två obligatoriska timmar i skolan denna vecka, annars skulle mina ögon förmodligen ploppat ut ur ögonhålorna och min hjärna vara utsmetad längs golv och väggar. Migrän är riktigt jobbigt och nedan ser ni ett kort videoklipp av mig när jag mådde som värst och migränen hade tagit över min stackars hjärna helt och hållet. Och jag lovar, det är jag på bilden. Ni har ingen aning om vad migränen kan göra med er kropp...!

Minä, migreenikohtauksen aikana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.