fredag, januari 18, 2013

It´s fitness time!

Hipphurrey, nu blev min uppsats äntligen klar och jag kan äntligen börja njuta av kvällen! Jag tror minsann jag ska gräva fram min pilatesboll och sjunga lite "som en gummiboll kommer ja tillbaks till dejj". Däremellan borde jag väl göra några muskelövningar på själva bollen också. Jag kan redan se mig själv glida runt i lägenheten som en anti-graciös säl med extremt dåligt bollsinne. Oh joy!

Tajmm foj somm scherious escesicshe,
says Aidai the Seal!

1 kommentar:

  1. Ida! ja har några bra effektiva bollövningar , tänkt på de att ja sku måst dejl me mej ti dej :D men kan fasst lägg på bloggen min na da ( så har ja na ti skriv om höhö) Kram på dej!

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.