onsdag, januari 02, 2013

Mitt 2013

Hoppas ert nya år börjat på bästa möjliga sätt! När jag själv ser tillbaka på 2012 kan jag konstatera att det har varit ett tungt år. Alldeles för mycket skola och arbete för min del vilket också visade sig i höst. Skoltrött och ingen ork alls. Jag har varken haft tid för min Mickey, mina vänner eller träningen som jag behöver för att må bra. Inte hunnit leva.
Under 2012 har jag ändå hunnit träffa massor med nya människor som jag verkligen tycker om. Jag har lärt mig mycket och vågat visa framfötterna. Kände mig speciellt modig när jag mejlade och sökte jobb hos en tidning. Fixade ihop värsta visionstavlan och fick jobbet! En kul erfarenhet som jag dock beslutat att lägga åt sidan år 2013. Alldeles för länge har jag stressat och prioriterat helt fel.

Mitt största nyårslöfte i år är att ta hand om mig själv. Jag skissade ihop en egen nyårstavla till bloggen! Ska bli spännande att se hur det gick om ett år. Alla bilder är från weheartit - låt er inspireras!

Aidai´s 2013

1 kommentar:

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.