tisdag, januari 22, 2013

Träningspepp och bloggtips!

Oj vad jag älskar att träna och röra på mig! Jag håller som bäst på och skissar upp ett styrkeprogram jag tänkte testa under våren. Tidigare har jag satsat mycket på att träna upp min uthållighet (många repetitioner med lättare vikter) men nu vill jag ha synliga muskler. Då gäller det att träna med tunga vikter och få repetitioner. Jag tränade övre kroppen enligt denna princip igår och visst känns det idag! Ska bli spännande att se när träningen börjar ge resultat.


Här kommer ett tips på en riktigt bra hemsida för er som är intresserade av styrketräning. Intressanta artiklar, råd och olika styrkeövningar.
-->  www.muscles.se

Nästa tips är en blogg med massor av träningspepp, recept och en väldigt positiv och inspirerande tjej!
--> Rara Sara

Tack o Go´natt!

4 kommentarer:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=15t6VMOA_Sg&list=PL-n4GBpsnbAC_paNmO9VOA0zS-qfCpTVX - en liten 10min träningsvideo som tips till en snabb träning :) jag blir iallafall svettig!

    SvaraRadera
  2. Väntar med iver på schemat... absolut inte för att kopiera. Jag har kortet. Lokalen och maskinerna står där... och jag har varit där och hälsat på dem lite snabbt :P

    mÅlet är dock att även börja använda maskinerna

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Jag kommer förmodligen göra dig lite besviken eftersom jag inte använder maskiner, tränar med fria vikter. Men säkert finns det fria vikter i lokalen också, haha! :)

      Radera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.