fredag, januari 16, 2015

En sån dag...

...då jag känner mig lite ensam. Visste att denna dag skulle slå till snart. Haft så mycket att stå i de senaste dagarna att jag inte hunnit känna på hur det är med allt det nya. Idag är jag ledig och det känns lite läskigt faktiskt. Saknar mina vänner och familj. Saknar Mikida enormt. Nåväl. Ikväll åker jag hem till Tärjä och hälsar på gänget. Och innan det ska jag hinna svettas lite på CrossfitJeppis. Kom igen Aidai, ryck upp dig! 

Jag vaknade med MEGAvärk i min visdomstand (operation först om 2 (!!) veckor)
 och kände direkt att livet inte kändes riktigt bra idag.

Jag gick igenom alternativen för dagen.
Gräva ner mig eller rycka upp mig?

Och vad gör man som kvinna när man är lite smådeppig? Rätt. Tröstäter.
Ingen glass dock, jag körde med Raw chokladbollar jag rört ihop själv.
(Jag kunde ju inte flippa ur helt heller. Hah.)

Kröp upp i nya soffan och knäppte på Victoria Secrets Fashion Show och ja,
nu känns livet faktiskt lite bättre. Upp med hakan darling.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.