söndag, januari 25, 2015

Status just nu

Glad över: Varmare väder och blombuketten jag fick av min vän i förra veckan. Ja, ni läste rätt, Från förra veckan - it´s still alive! Duktigt Aidai! 

Gjort idag: Jobbat på ambulansen och än en gång konstaterat att jag är världens lyckligaste människa som får jobba med mitt drömjobb och ett gäng som får mig att skratta varje dag.

Känsla under dagens crossfit : ÄR JAG VERKLIGEN SÅHÄR SVAG???!! Ärligt, macho Aidai har själv tyckt att "höhö, jag e nog ändå ganska stark för att vara tjej, släng hit några vikter så lyfter jag!". Men allvarligt, jag är som en fjärt i rymden! HORRIBLE I SAY! Nå, jag börjar ju från botten (en botten MED ett djupt hål ner till en ännu lägre botten) så the only way from here is up!

Jodå, börjar man från botten har man ju en bra bit upp.
Längtar till: Varje dag på jobbet (hejhej nörden) och tisdag kväll då jag ska spela innebandy! Och på onsdag åker jag hem och hälsar på mutti och hund!

Inte så kul denna vecka: Jag ska operera bort min sista visdomstand på torsdag, No panic, smärtan kan jag hantera, största problemet är min lilla käft. När jag gapar allt vad jag orkar är avståndet mellan tänderna max 1½ cm. Att jag inte får in en hel körsbärstomat i munnen säger ganska mycket, eller hur? Ana då hur skoj det är när tandläkaren ber mig att "vänligen öppna munnen ordentligt"? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.