söndag, januari 18, 2015

Sunday workday

Noll koll på veckodagarna nuförtiden. Jobbat idag och inbillat mig att det är måndag hela dagen. Men nope, it's sunday och jag sitter i min kämppä som bäst. Besökte familjen i Tärjä igår och hann gå långpromenad med Mikida, plocka ihop några flyttlådor (hatar alla grejer man samlar på sig! Arrggh!!) samt käka god mat och slipa mitt kommande köksbord to be med farsan. Vet inte om det var nyhetens behag, men att slipa var ju riktigt kul! Har ännu ett gammalt runt matsalsbord kvar, få se om jag tycker det är lika kul efter det projektet. Hah. Nu blir det chill och foodprep. Och en fin bild av Mikida som avslutning. Vänligen notera hennes bakben. Hahahah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.