fredag, februari 13, 2015

I nailed it!

Okej. Bedrövlig bildkvalite, horribel ljussättning och where is the fancy pancy senaste snygga 1000€ träningsleggings o linne? Näh. Fokus på vad jag gör på bilden, tack. Lyckades (vågade) äntligen stå på händer mot väggen, tjohoo! Jag har nämligen försökt ett x-antal gånger tidigare men fegat ur pga. rädsla för mina axlar, som brukar ha en tendens att hoppa ur led lite nu som då. Men tonight was THE night tänkte jag och körde på "nu får de bära eller brista, på händer ska jag stå!" And I nailed it, hyvehyve Aidai! Såja, nu kan vi då gå vidare till min outfit. Eller näh, behöver inte ens kommenteras. Need.nya.träningskläder.NU.

Nästan så jag blottar min oerhört vältränade mage.
Höhö, sixpack for sure.
NOT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.