onsdag, februari 11, 2015

Känslor under dagens crossfit

Äntligen crossfit efter en veckas paus!
IDAG SKA JAG ÄGA SKITEN UR ALLIHOPA!!

OOOOOOch vi kör igång och jag kämpar som en tok!

Ouuujeee, Dagens monster wod lider mot sitt slut och min stackars partner önskar förmodligen
 innerligt att hon ALDRIG mera ska hamna att vara  partner med mig igen.
OKEJ. Vi var klara SIST. Och ja.
Min partner var hardcore.
Inte jag.

Efter passet tar jag ju givetvis en selfie i omklädningsrummet.
Ni ser, nu snackar vi MUSKLER


Jag har tränat crossfit idag. Also. Skitkul, men tungt som tusan om man råkar vara en svag liten mes som jag. Märkte dock en liiiiiiiten (syns knappt med förstoringsglas) förbättring i mina tappra försök till "knees to elbows". Typ, en centimeter högre upp fick jag knäna. Wohooo, bara 1 meter kvar till armbågarna då! Ack den som ger sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.