lördag, februari 14, 2015

Soooooo me right now

Va? Also, FOOD is my lover.
Detta är patetiskt. Det är helg, lördag och kväll + att jag är ledig imorgon, vad gör jag? Ligger strandad i soffan som en däckad säl med Mikida som my partner in crime. Såååå redo för sängen right now, men hej Aidai? Extremt mycket "mommovibbar" här om jag går och lägger mig klockan 21 på en lördag. Ska försöka kämpa mig igenom Sveriges Gaygala (pjuh, nu känner jag att vi fick ner "mommovibbarna" lite) som sänds på teve senare. En kul gala att titta på, samtidigt som jag brukar bli smått avundsjuk på vissa män..ursäkta..kvinnor i galan som ser så jäkla snygga ut. Liksom. Här e man då kvinna med hela rubbet och de rätta förutsättningarna och så ser man ut som en zombie största delen av tiden. Heja heja Aidai, det går bra nu..Få e när galan börjar...? Klockan 22:30?!!! Om en timme och 10 minuter?! Arrrgghhh. Well, hello? Did anyone say coffée?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.