onsdag, februari 18, 2015

Status

Nytt köksbord + stolar + de obligatoriska tulpanerna

Feeling idag: Nöjd med tillvaron. Solsken + solbrillor idag, wohoo! *Vintern raaaaasat ut bland våra fjällar!!!* - ropar min inre röst nonstop.

Kroppsliga finesser idag: "No pain, no gain" they say . Min nacke och mina axlar är uberstela efter gårdagens workout. Plussa till x-antal blåmärken på smalben, knän, lår samt skavsår i svanken (kinky I know) och längs mina ryggkotor. Jah, och så lite rejäl träningsvärk på det så har vi en riktigt mumsig blandning som är lika med AJ.

Glad över: Lägenheten som jag trivs i mer och mer för varje dag! Köksbordet på plats, lite mattor på golvet och snart även matsalsbord och nya bokhyllan. Det blir bra dehär, hörröni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.