torsdag, februari 05, 2015

Titta vad jag kan!

I Tärjä kallas biceps för PALA
Så also, me showing off my pala 
Alltså, me doing "manliga åtgärder som kräver någon typ av verktyg" får mig att känna att jag är så OTROLIGT proffsig. Liksom, jag har slipat mitt kommande matsalsbord och jag känner att jag är oövervinnerlig! NI SER JU BILDEN, TUSAN VILKEN MACHO TJEJ!!! Okej, att slipa är ju sist och slutligen ingen svår vetenskap, menmen...Jag är bäst ändå. Punkt. Piste. Och inte nog med det, jag bjuder på en bild på mig showing off min stora biceps (alla bah, STORA?! Ursäkta, va??). Harvinaista herkkua! Ahh. Nu ska jag då upprätthålla denna macho feeling...Tror minsann jag ska gå ut och öppna motorhuven på bilen, bara för att, tja..Det är ju en såndär "karathing to do".

2 kommentarer:

  1. :) det ryms inte många matgäster runt det bordet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vänta o se resultatet sen, så blir du överraskad. ;)

      Radera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.