söndag, mars 08, 2015

Foodprep and back in business!

FoodprepPRO - hell yeah
Åhh, längtar till lunchen imorgon!
Jag är tillbaka i Jeppis efter en veckas rehab a lá stukad fot hos bästa morsan och farsan. Blessed with the best parents ever, så otroligt tacksam varje dag! Efter att ha legat på soffan och jäst av all den goda mat som serverats är jag sååååå redo för jobb och rutiner igen! Lite nervös över foten som inte är helt 100% ännu, men bara jag ser till att ta det försiktigt och tvinga min kollega att bära alla patienter blir det nog bra. Hah. Eftersom jag inte heller vågar gå all in med träningen ännu, så går jag all in med kosten istället! Är ubernöjd att jag fått som vana att förbereda matlådor de dagar jag jobbar. Jag fixar både lunch och middag så har jag massor med tid för annat roligt om kvällarna! Lönsamt både för plånbok, kropp och fritid (marthaföreningen hurrar!). Lyxade till matlådorna lite extra denna gång. Kycklingsallad med pasta och blåmögel + brieost. Önskar jag hade haft persika också, för combon grillad kyckling, blåmögelost och persika är oslagbar! Try it!

En liten selfie söndagen till ära

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.