torsdag, mars 19, 2015

I´m such a badass

Jaja, här har jag gått och blivit värsta badass tjejen. Jag har redan tidigare fått en ordentlig utskällning för mitt kränkande och störande beteende och nu var det visst dags igen. Jag vaknade för några nätter sedan av att dörrklockan ringde. Spoooky. Eftersom dörrklockan har samma ljud som klockan vid ytterdörren (jag bor i höghus) så tänkte jag att det säkert är någon på villovägar som ringde på i misstag. Och nääh, jag väntar inte besök mitt i natten. Jag struntade i det och sov vidare. Nåja. Sen börjar hissen åka upp och ner och så smäller det till ordentligt i min dörr. Jaaa, jag erkänner. Jag blev aningen ganska rejält småskraj, men tänkte att det säkert var hissdörren som slog i. ZzZzZz. Vad hittar jag då i brevluckan nästa morgon?? Tadaaa, lappen nedan! Lägg märke till de konstnärliga talangerna min "granne" besitter. Inte alls pjåkig match av bild och text!

Denna lapp fick jag i brevluckan kl. 00:30
Gotta love my "granne"

Seriöst?? Jag vet vilken "granne" som skickat mig lappen, eftersom denna "granne" tidigare gett mig en utskällning ute på gården. Den gången hade jag tydligen också festat och spelat hög musik till klockan 04:00 på morgonen? Vad som gör den gången extra kul e att jag då inte varit hemma på flera dagar, haha. Inte nog med det. Jag bor också tillsammans med en man (ehh? Okay, har aldrig träffat på honom??) som har alkoholproblem eftersom det luktar brännvin i ventilationen. Well. Okay. Säger "grannen" så - så måste det ju vara så. Gosh, I´m such a badass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.