onsdag, mars 04, 2015

Sjukledighet..

...drives me insane. Vad jag försökt sysselsätta mig med hittills:

Läsa böcker - utan större framgång
Jag är en riktigt omotiverad liten skit.

Mamma föreslog att jag skulle lösa sudoko eller go all crazy
med lite handarbete och typ sticka en socka eller något.
"Ursäkta, talade du till MIG??"

Även Mikida har svårt att acceptera min situation. Alternativa lekar fungerar EJ.
"WTF Aidai?! Du är hemma och sitter med arslet i soffan hela tiden??
Ever heard about PROMENAD MED HUND??!"
Jag kan fortfarande inte köra bil.

Jag har försökt att inte tänka på det...Men.
Tänk på all den träning jag missar.
Suck

Men man får ju inte gräva ner sig.
Det finns ju tv och snacks iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.