lördag, april 11, 2015

Fint besök

Bästa farsan, morsan och jag påväg till 50-tals fest
sommaren 2013
Ikväll har jag haft besök av mina fina parents! De kom för att fira min födelsedag på riktigt eftersom jag "råkat glömma" bjuda in dem till festen jag hade förra veckan. Hoppsan. Önskar lillbrorsan också kunnat joina ikväll men kräket tyckte tydligen revyresan till Åland var viktigare än min birthday. Shame on you bästa lillbrorsan! Nåh, han får fixa sitt misstag med en födelsedagspresent utan dess like istället. Sådär diskret vinkkivinkki här. Nåh, kvällen till ära bjöd jag på skinkpaj, kex och kaffe, samt mitt ypperliga sällskap. Efter middagen åkte vi runt och tittade på fina hus i trakten. Men bästa av allt med kvällen?? Presenten som bestod av ett litet kaffeträd (som jag förmodligen kommer att ta livet av inom kort), pippisockor och cash som mamma sa att jag "måste köpa crossfit skor för". WIHIIII!!! Hoppade jämfota! Som jag suktat efter äkta crossfit skor! Nu jädrans, bara kroppen börjar hålla ihop så ska denna tjej bli stark! Lyckades vrida axeln ur led senaste pass och måste erkänna att motivationen tog stryk i samma veva. Men nu känns det redan mycket bättre. Ack den som ger sig! Fall seven times, stand up eight. Tack morsan och farsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.