torsdag, april 23, 2015

Jag är med bil


Jag och damen i bakluckan
Tadaa, jag har äntligen köpt min första bil! Har sökt efter en pärla sen januari och testat en hel del olika märken och modeller innan jag fastnade för denna. Stackars pappa har fått riva sig i håret många gånger när vi besökt diverse bilbutiker. "Den här då Aidai?" "Öhh, Seriöst farsan? Ser jag ut som 70 år ?". Hade som krav att bilen skulle vara någorlunda rymlig, ha AC (hallelujah!), se arg ut (för att matcha mitt stenhårda ego, hahahahahah) och att Mikida skulle rymmas i bakluckan. And yes, en BMW 116 blev det och jag är ubernöjd. No more lerig pälsboll in tha backseat! Tjohoo. Vänta bara, ni ska få se att Mikida en vacker dag lyckas pressa sig över baksätena för att återta sin tron i framsätet. Eller så ger hon payback genom att stämpla leriga tassavtryck på lacken. Har liksom märkt att vit bil har en tendens att bli smutsig väldigt snabbt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.