måndag, april 27, 2015

Standby

Jisses vad seg jag varit idag! Kroppen är totalt mörbultad efter gårdagens wod på CrossfitJeppis och på jobbet har det varit lugnt. Sov 2 timmar när jag kom hem och avbokade kvällens wod i.o.m att kroppen inte alls kändes i toppskick. Glad att jag äntligen lärt mig lyssna på kroppen och vila när det behövs. Dock har jag märkt att jag står och stampar på stället i min träning. Sjukt frustrerande kan jag tala om för er! Speciellt när man ser hur alla andra tycks utvecklas och gå framåt medan man själv bara lyckas vrida kroppsdelar ur led. Hmpf! Nåväl. Mera mat, träning och massor med tålamod I guess.

Hoppas jag också ska kunna detta en vacker dag.
Om...få se..typ 10 år??
Hah
Jaja. Nog om träning. Nu ska jag ta en tur med mitt vrålåk (yes, Im in love!) och lära mig lite mer om Jeppis gator och hörn. Så man vet var man befinner sig. Och så är det så himla kul att köra bil nuförtiden! WROOOOOOM & WIHIIII I say!

Citat från kaffepausen idag när vi sitter och diskuterar min bil:

Brandman: Nå Aidai, e du kvinna nog för att köra och hantera en sån bil??
Min manliga kollega som jag skjutsat i min bil: JA, DET ÄR HON. Och hon borde verkligen inte ha 2,0 liters motor, snarare 0,9 liters. Eller 0,7!

Hehehehehe. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.