måndag, april 06, 2015

Status

Dagens feeling: Trött som tusan! Druckit minst 4 koppar kaffe med NOLL koffeinkick. Ätit dåligt och sovit dåligt, tränat noll - därför blir det tidig läggdags ikväll!

Vad tröttheten beror på: Jag har haft en ledig helg och blivit ett år äldre (därav den extrema tröttheten). Födelsedagsfest med vännerna hade jag också, det gillar vi!

Drömmer om just nu: Äkta husmanskost. Efter att ha käkat rester (läs. pizzasnurror, kladdkaka, godis och chips) från min födelsedags- och inflyttningsfest skulle jag ge mycket för kokt potatis, köttsås och lingonsylt!

Planer för veckan: Jobba de närmaste dagarna. Träna crossfit och varva med lite akutvårdsplugg om kvällarna: vi har skolning och simulationsövning i Vasa på fredag. Tema? Nödsituationer med nyfödda och spädbarn. *andas i påse* Alla som känner mig vet ju hur otroligt bekväm jag är med småbarn. Well. NO.No.No. Skjut mig någon.

Mitt vardagsrum börjar bli klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.