lördag, maj 23, 2015

Bildbomb från Pampas Battle

Tjeeenare gänget! Lördag och fiilisen e på topp? Hope so, för jag är iallafall high på endorfiner efter dagens Pampas Battle som ordnades mellan CrossFit Jeppis och CrossFitSixtyFive100 i Vasa. Jag agerade publik (läs. vrålar som besatt med grov röst och känner mig kvinnlig som tusan) och hejade fram de lag som joinat från CrossFit Jeppis. Går ner på knä och bugar inför gänget, jisses vad duktiga ni var! Själv hade jag förmodligen kräkts redan efter första woden, så lika bra att jag försökte agera fotograf istället. Fotade och filmade som en tok, vilket resulterade i att min Ipad hade noll, zero, fucking NADA lagringsutrymme när det var dags för final. Trots att jag raderade appar (okej, några duckface selfies också) i panik så hann jag inte få med speciellt mycket av finalen. Men wtf, lite e ju bättre än inget! Nedan några bilder från Pampas Battle! Enjoy!

Rodd och Burpee
H & J
I & J
Max rep i Clean & Thruster
D & F
E fixar boxjump och coach J agerar domare

I & J med coach K
Did anyone say Crossfit Coach?
Gänget är inte bara 100% muskler, utan även hjärnorna bakom Pampas Battle.
(Om någon ser ovanstående som försök till fjäsk - YES IT IS. Jag HATAR att göra burpees)
Semifinal: Deadlift + Pullup + Wallball
Duktiga damerna B & F samt herrarna H & J från CrossFit Jeppis!

Deadlift damer: 80 kg x 10
B & E samt coach R
B äger tha place
Hon och väggmålningen e ju värsta soulmates!
Final: Rodd + Pistols + Toes to Bar + Hang clean + KB snatch + handstand push up.
Ja, och så gör man allting baklänges igen. HOLY MAMA I SAY!
Coola killarna H & J från CrossFit Jeppis knep 2:a plats!


MEGABRA DAG
Bra jobbat allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.