måndag, maj 04, 2015

Upp med hakan darling

Aidai? Kanske dags att krypa upp ur din motivationssvacka och ge dig själv en spark i arslet? JAJJAMÄN, I say. Här har jag kärat ner mig i min soffa och blivit aaaalldeles för lat med allt från hushåll, plugg, matlagning och träning. Dags att skärpa mig känner jag! Ska försöka återgå till att fixa listor med dagens "to do" i min kalender och se till att jag har en massa roligt att se fram emot. Uuuupp och hoppa Aidai and "just do it", som min kära mamma brukar säga! Stay tuned!
Något som gör mig extra glad:
Mina nya mönstrade byxor!
Edit 5 maj 2015:
Det brukar vanligtvis vara ganska tyst i kommentarsfältet, men inte denna gång. Tack ni som tagit er tid att kommentera och peppa! Sånt blir man glad i hjärtat av!

8 kommentarer:

  1. Uuuuupp och hoppa Aidai! <3 ;) Hä jällder ti planer in fleir tripp ti Vasa! :D Pöss!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Jaa-a, vi va nyligen tii på en siirto så tå informera ja min kollega att vi måst byri åk via äärt i rondellen saan, fö hä har ja lova. :P

      Radera
  2. Svar
    1. Tack! Direkt ja såå döm i boodä visst ja att dömdee SKA ja ha! :D

      Radera
  3. Upp upp upp you go! Ska jag skicka en bild vad som händer annars? Nog för att jag älskar att plugga och lära mig, men ack vilken härlig känsla i kroppen av ett jobb med 6 tim träning varje dag... Nu får jag vara tacksam om ryggen håller för att packa en säck hö..

    haha... en säck potatis packar en säck hö... asg... ok, kanske är lite trötter också ;)

    Up u go! Be my inspiration!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahahaha, du e ju bara för härlig Cin! :) Väntar mig att se en redig sixpack som resultatet av ditt jobb senare! ;) Och tack för pepp, blev genast på bättre humör! Fick oxxå lite, okej, MASSOR med nostalgifiilis från mina senaste besök hos er. Vill tillbaka nu, så jäkla kul varje gång! <3 Kram!

      Radera
    2. Yeees Aidai! och nu har vi egna hästar att rida ;-) pool att bada i och kaniner att gosa med! Dörren är alltid öppen!

      Men... 6 pack??? Tror jag missuppfattat lite. FAN, trodde det var bilringar "the bigger the better" vi satsade på. Men hade ju en liten aning om att det var galet fel... så, bara göra om göra rätt ;) KRAM!!

      Radera
    3. Egna hästar? Whaat :O Ihhh! Måste.till.Sverige.NU! :D Dont you worry, jag kan ha överseende med sixpacken. Vet du hur vi gör? Vi delar en sixpack Mojitolonkeros istället, såååå mycket bättre! :)

      Radera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.