torsdag, juni 25, 2015

Inspirerande träningsbloggar, here you go!

I behov av lite träningspepp? Here you go, mina absoluta favoriter i bloggdjungeln. Crossfitjunkie som jag blivit så är ju vissa väldigt mycket crossfit, med det får ni leva med. De bloggar jag främst inspireras av är sunda bloggar dvs. bloggaren har fötterna på jorden och en sund inställning till träning och kost. Inget vikthets eller konstiga extrema dieter hit och dit. Ohhh, känner hur jag skulle kunna go on and on om vilka värderingar och åsikter jag har angående träning och kost. Aidai, hold your horses, det får vi ta en annan gång. Nu ska ni ta en titt på bloggarna nedan! Och hey, era tips på bra träningsbloggar mottages med tacksamhet, feel free to comment.


IDA WARGH - En väldigt äkta och jordnära tjej som ger tips på recept och hemmaträning. Väldigt inspirerande läsning brukar jag tycka! :)

HUGO ROSAS - Ung farsa som satsar stenhårt på crossfit. Varierande blogginlägg om vardag, familj och träning. Hans dotter Molly är to die for, ett riktigt charmtroll. Gillar sättet han skriver på, humoristisk och så bjuder han på sig själv.

KATTI HOUSHMANDFAR - En äkta crossfitgirl som ALLTID strålar som en sol. Man blir glad bara av att titta på hennes bilder, PEPP!

ANNA LISSJANIS - Mamma, 5 barn, PT och massor med olika projekt. Imponerad över hur hon hinner med allt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.