onsdag, juni 24, 2015

Rainy day and I´m feeling good

Jeee, det regnar igen!! Höll redan på och bli orolig ifall dagens tillfälliga moment av sunshine skulle pågå länge. Men nej, den finska sommaren är att lita på! Lucky me, för jag satt nämligen och informerade kollegan om att jag minsann har samvete att sitta inne hela kvällen och ha det myspys med hetsätning av choklad och té - en regnig dag som denna. Ack och ve om vi hade fått fint väder, då hade jag ju blivit tvungen att GÅ UT I DET ÄCKLIGT FINA VÄDRET. Nästan så jag börjar må lite illa bara när jag tänker på det. Hujj!

Mörka tunga moln fulla med regn.
Tanken att stå på taket och vråla "JAAAA" slog mig faktiskt,
men väljer att bespara mina kollegor larm om sinnessjuk galning på rooftop i Jeppis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.