torsdag, juni 04, 2015

Status


Terränglöpning med Mikida 




Dagens mående: Jodå, denna tjej har sovit MASSOR under de senaste två dygnen. Igår vaknade jag kl 14 och idag kl 11:30. Märks att kroppen har varit i behov av ordentlig vila och att förkylningen lättat aningen. Trots att det känns som att huvudet består av 99,9% snor för tillfället.

Sällskapssjuk: Så in i tusan! Hade tänkt stänga in sjuka mig i min bacillkämppä igår, men blev tvungen att åka hem till familjen o hunden i.o.m att jag saknade hela bunten så mycket! Och inte nog med det, är kattsjuk så in i norden. Tänk att få ha en liten söt filur att gosa med om kvällarna? Ihhh! Men. Inte innan jag bor i egen lägenhet med gräsmatta. En katt ska få springa ute tycker jag. Och så ska Mikida också få sitt place på gräsmattan. Inte alls sugen på att köpa lägenhet? Nope..inte alls..

What´s up? : Jag har två sommarvikarier med mig på ambulansen. Vet inte vem som är mera nervös, jag eller dom? Kommer själv ihåg när jag gjorde mina inhopp på ambulansen förra sommaren, sov ingenting nätterna innan och höll på att skita på mig varje gång vi fick alarm. Lite har man ju utvecklats iallafall. ;)

Sommarplaner: Detta är hemskt. Men hittills har jag INGA planer alls. Sjukt deprimerade I know! Har inte riktigt hängt med i svängarna och det känns inte alls som om det är Juni as we speak? Nåväl, en sak vet jag, jag ska träna crossfit som en galning samt terränglöpa med Mikida. Och så ska jag dricka Sangria på balkongen därimellan. OCH äta glass.

To do today: Handla och foodpreppa bara för att det är så himla kul! Tvätta fönster bara för att det måste göras, det är f*n inte kul någonstans. Sen så ska jag vara lite extra glad eftersom hunken kommer hem inatt. Jippii! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.