måndag, juni 22, 2015

Summer? Is that you?

Anar en mystisk hint av värme (wtf??) i luften? Ett ljussken jag inte sett förut, is it the sun? Och så ryktas det om att någon extra happening ägde rum i helgen som varit? Midsommar säger ni? Ahaaa, kan det vara så helknäppt att sommaren är här nu? Hope so! 

Okej, riktigt så bakom flötet e jag ändå inte. Min midsommar firades på jobbet och senare med hunken och ett (hahaha, who am I trying to fool??) glas vitt på balkongen i solskenet. Härligt att äntligen kunna sitta ute! Ute satt vi också igår, då vi käkade pizza på taket till hunkens hall. Inte illa kan jag tala om för er, även om jag hade fullt fokus på själva ätandet av pizzan istället för att njuta av utsikten. I´m only human.

Posing while EATING PIZZA?
Nope, no time for såna onödigheter!




Gjort idag då? Hängt med Mikida hela dagen.Vi startade med en morgonwalk för att senare krypa under bordet och skälla åt det eviga bullrandet åskvädret hade med sig. Mikida skötte själva vistelsen under bordet samt skällandet. Jag i min tur försökte agera omhändertagande mamma och beskyddare. Med andra ord, spela bästa "Warrant - Cherry Pie" på högsta volym så hundstackarn inte skulle höra åskan. Hardcore hund vi har. Verkligen.

Soffhäng på terassen med Mikida innan åskvädret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.