onsdag, juli 15, 2015

Jamen hej hej

Här bloggas det så fingrarna blöder! Haha. Önskar jag kunde skylla på det VARMA och SOLIGA vädret men då vet ni att jag ljuger, för den typen av sommar har vi ju inte här. Här gillar vi kyla. Lite snö ännu så vore läget perfekt. Nå, aivan sama för min del. Gillar läget på jobbet och träffar trevligt folk på min fritid, can´t complain. Kör soffläge att the moment i.o.m förkylning (perfekt tajming IGEN, mina lediga dagar, aahhh.) och har extrem träningsvärk i benen efter gårdagens fotbollsmatch på jobbet, vikarier vs. ordinarie. Låt oss konstatera att min kondition tog slut efter första halvlek och damen ifråga valde att satsa på glidtacklingar. Ett mål lyckades jag också smälla in, high five på den! Och high five till mina supporters a lá familj och vänner. 

Lyckligt lottad tjej, de e va ja e!

Praise the sofa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.